Witam wszystkich:)


Regularnie zamieszczam coraz to nowsze artykuły, które dotyczą obu kursów:

I. Kurs Gitarowy dla początkujących - w lewym nagłówku !

II. Kurs HTML i CSS - w prawym nagłówku !


Polecane blogi:



03 stycznia 2013

Gra na gitarze!

Wiadomo, że na samym początku powinniśmy skupić się na nauce akordów. To dzięki nim będziemy w stanie następnie opanować naukę wielu polskich piosenek. Jednak nie musimy w tym przypadku opanować wszelkich akordów, których liczba sięga kilkuset. Należy jednak skupić się na najważniejszych. Do takiej grupy zaliczamy akordy przedstawione poniżej!


Rozmieszczenie akordów odbywa się w taki sposób:



   1   2   3   4
o|---|---|---|---|
o|---|---|---|---|
o|---|---|---|---|   
o|---|---|---|---|
o|---|---|---|---|
o|---|---|---|---|



Można powiedzieć, że ten rysunek to tak zwany gryf.
Zera(o) oznaczają wykorzystanie podczas grania akordu każdej struny. Gdy na którejś jest zaznaczony x-oznacza, to, że daną strunę pomijamy. Liczby na górze wskazują na progi. 

Natomiast liczby zawarte na samych strunach oznaczają wykorzystanie odpowiedniego palca. Podział wygląda następująco:
palec wskazujący- 1; palec środkowy -2; palec serdeczny -3; palec najmniejszy-4                                                                                                                                                              
Zapraszam do nauki tych oto prostych akordów. Ćwiczcie od razu na swojej gitarze.