Witam wszystkich:)


Regularnie zamieszczam coraz to nowsze artykuły, które dotyczą obu kursów:

I. Kurs Gitarowy dla początkujących - w lewym nagłówku !

II. Kurs HTML i CSS - w prawym nagłówku !


Polecane blogi:



10 września 2013

LeMoN - Nice

Intro na początku:
e|-------------3------0----------------------
B|--------0h1----0h1----0h1--------------
G|-----2---------------------0---------------
D|-------------------------------------------
A|-------------------3-----------------------
E|-----1--------------------0----------------

Gdybyś powiedziała mi, że kiedyś będą tutaj wszyscy       F-dur

Nigdy bym nie zwątpił w to co mam       a-mol
Gdybym dostrzegł cię u mego boku w mojej bitwie wcześniej       F-dur
Wtedy czułbym, że nie jestem sam       a-mol

Przerzuć kartkę, zaryzykuj, bądź dziwakiem       F-dur

Nie idź ścieżką, własną depcz, otwórz głowę       a-mol
Zanim powiesz, zrozum, bądź       F-dur
Nigdy nie burz, buduj, twórz       a-mol
Smakuj, milcz, myśl i czuj       a-mol i G-dur

Zrozumiałem - by żyć musisz chwytać dzień      F-dur a-mol G-dur

Wstań by biec, bo istnieć nie znaczy żyć           F-dur a-mol G-dur
Weź się w garść, ten dzień jest twoim dniem      F-dur C-dur a-mol G-dur
A wierzę, że będzie dla każdego z nas piękno w naszych sercach        F-dur C-dur a-mol G-dur

Gdybym nie był sobą, gdybym w mojej bitwie miał kogoś -  F-dur

Czy bym wtedy zwątpił i wciąż stał?  a-mol
Gdyby każda strata mogła zysk dać i na mojej drodze,  F-dur
Gdyby każdy kolec różę miał...  a-mol

Komutując miejsce słów, migawki zobacz  F-dur

Jest ryzyko oswojenia nadal  a-mol
Zbędna mowa, nowa krótko skrzydła  F-dur
Miękkość kości, kielich, ból, łapacz snów  a-mol G-dur

Zrozumiałem - by żyć musisz chwytać dzień        F-dur a-mol G-dur

Wstań by biec, bo istnieć nie znaczy żyć            F-dur a-mol G-dur
Weź się w garść, ten dzień jest twoim dniem       F-dur C-dur a-mol G-dur
A wierzę, że będzie dla każdego z nas piękno w naszych sercach         F-dur C-dur a-mol G-dur

F-dur C-dur a-mol G-dur



Tak wiele serc, wiele słów, wiele snów jest w nas      F-dur a-mol G-dur

Tak wiele łez, wiele chwil, jest w nas         F-dur a-mol G-dur
Tak wiele serc, wiele słów, wiele snów jest w nas      F-dur a-mol G-dur
Tak wiele ciepła jest w nas, jest w nas      F-dur a-mol G-dur

Zrozumiałem - by żyć musisz chwytać dzień       F-dur a-mol G-dur

Wstań by biec, bo istnieć nie znaczy żyć           F-dur a-mol G-dur
Weź się w garść, ten dzień jest twoim dniem      F-dur C-dur a-mol G-dur
A wierzę, że będzie dla każdego z nas piękno w naszych sercach       F-dur C-dur a-mol G-dur