02 stycznia 2011

Ira - ona jest ze snu

Na początek polecam kilka razy posłuchać tego nagrania. Następnie możemy przejść do nauki tego utworu. Mam nadzieję, że poradzicie sobie z wychwyceniem bicia. W razie czego pisać emaile- chętnie dopiszę bicie!

Dla wyjaśnienia jednego 2 akordów:

Akord A:
   1   2   3   4
o|---|---|---|---|
o|---|-3-|---|---|
o|---|-2-|---|---|   
o|---|-1-|---|---|
o|---|---|---|---|
o|---|---|---|---|


Akord hmol:
   1   2   3   4
o|---|-1-|---|---|
o|---|---|-2-|---|
o|---|---|---|-4-|   
o|---|---|---|-3-|
o|---|-1-|---|---|
o|---|-1-|---|---|

D                                              A      G
Ona jest ze snu, a ubrana w codzienność
D                                                  A    G
Dla mnie zrzuca ją kiedy robi się ciemno

Ona jest ze snu, a ubrana w codzienność

Dla mnie zrzuca ją kiedy robi się ciemno

A             h       G                               A

By nasze życie miało wreszcie jakiś smak
A                             h               G                         A
Wracam chętnie do chwili i pamiętam pierwszy raz
A                   h          A                   h
Pierwsze spotkanie jak podróż w nieznane
A                          h                    G                 e
Siedzieliśmy wpatrzeni tak jak dzieci, które jeszcze nic nie wiedzą

Ona jest ze snu, a ubrana w codzienność

Dla mnie zrzuca ją kiedy robi się ciemno

By w środku nocy tańczyć razem w świetle gwiazd

Zamykam oczy, tańczy cisza wokół nas
Bo całkiem inna jest jej niewinność
Każdy jej taniec jest wyłącznie dla mnie - zawsze już zostanie

Ona jest ze snu, a ubrana w codzienność

Dla mnie zrzuca ją kiedy robi się ciemno